ExtendaGO vergroot het succes van retailers door winkelprocessen te stroomlijnen. Hoe doen we dat?
We helpen retailers te moderniseren met ExtendaGO Point of Sale (POS) en Retail Cloud, voor een geïntegreerde salesomgeving.
Wil je ook binnen 30 minuten live met ExtendaGO? Vaarwel langzame implementatie, hallo efficiëntie!
Bekijk onze nieuwste Customer Journey-video!
De ExtendaGO oplossing verhoogt je conversie met een optimale klantbeleving.
Meer tevreden klanten en personeel
ExtendaGO heeft klantbeleving hoog in het vaandel staan. Onze oplossing is dan ook bedoeld om je klantcontacten te versoepelen. Bovendien voeg je met ons systeem eenvoudig personalisatiefuncties toe, dankzij naadloze integraties met loyaliteitssystemen. Je klanten genieten van een gebruiksvriendelijke ervaring in het hele proces: checken van voorraad, aankoop en betaling, tot levering en retour.
De eenvoudige en krachtige POS van ExtendaGO helpt jou en je medewerkers om je klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, via omnichannel-uitlevering, uitgebreide productgegevens, contactloze betalingen, endless aisle (‘eindeloos schap’), serviceorders, offlinemodus en nog veel meer. Dit resulteert in een simpele, snelle afhandeling in de winkel, met meer aandacht van je personeel voor de klant als resultaat.
Geharmoniseerde voorraad en real-time verkoop
Wij maken het je gemakkelijk om je hele voorraad in real time te bekijken. Bovendien kun je je bestellingen kostenefficiënt beheren, omdat de voorraadbeschikbaarheid wordt gemaximaliseerd en overtollige voorraad wordt geminimaliseerd.
Realtimegegevens zijn een lifehack voor elke retailer en kunnen je verkoop met maximaal 40% verhogen. Met ExtendaGO krijg je in real time toegang tot voorraad-, product-, bestel- en klantinformatie in al je systemen. Op die manier zijn je verkoopkanalen uniform en kan je verkoopcyclus elke dag, elke week, het hele jaar door soepel verlopen.
Hogere efficiëntie: waarom verhoogt de software van ExtendaGO jouw efficiëntie? Omdat we het zo hebben ontworpen! De software is flexibel en schaalbaar, en we vermijden complexe en onnodige integraties ten koste van alles.
Lagere kosten: onze zeer schaalbare POS en Retail Cloud-software helpen je om je kosten met wel 60% te verlagen. Alle upgrades zijn opgenomen in onze oplossingen en we brengen geen kosten in rekening voor ontwikkelingen aan de software.
Integratie: onze ‘plug & play, API first’-filosofie stelt je in staat om het krachtige en flexibele ExtendaGO-platform meteen operationeel te krijgen, zonder gedoe of hoge investeringen vooraf.
Upgrades: met ExtendaGO heb je altijd toegang tot de moderne retailsysteemtechnologie, dankzij onze voortdurende ontwikkeling en innovatie. Alle reguliere updates zijn onmiddellijk beschikbaar voor alle klanten, via ons cloudgebaseerde verkoopplatform.
Implementatie: het systeem wordt geleverd met ingebouwde integraties en we gebruiken één code als basis, zodat je ons systeem in een mum van tijd kunt implementeren en uitrollen.
Aan de slag in 3 eenvoudige stappen: 1. Vul het formulier aan de rechterkant in voor een gratis proefversie van 30 dagen. Om aan de slag te gaan heb je een iPad nodig. Als je al een iPad hebt, kun je die gebruiken. Zo niet, dan kun je een nieuwe iPad en andere apparaten bestellen via de webshop van onze partner. Je kunt naar de webshop gaan nadat je het formulier hebt ingediend. Als je, na 30 dagen, wilt blijven werken met ExtendaGO, meld je dan aan of neem contact op met een van onze partners. Een enkele complete ExtendaGO POS oplossing in je winkel kost maar €39,- per maand. Geen opstartkosten.Registreer voor een gratis proefversie van 30 dagen!
Je krijgt toegang tot:
2. Een van onze partner neemt contact met je op, of selecteer de betaaloplossing en hardware in de volgende stap.
3. Voeg producten toe en je bent klaar om ze in je winkel te verkopen!